Nu tai dalbajobas ten biski tas rasytojas :) paklausiau draugelio vakar - niekas jam nei rasoja, nei jokiom nesamonem uzsiiminet reikia. Iseda ir vaziuoja, tiek ziniu. Myzt i bata, kad sildymas sumaizns atstuma 10km ir del to klijuot lipucka oro paemima, ar vazinet atidarytais langais, kaip senam zape - cia problemu su galva iliustracija ir tiek :) Ir nuvaziuoja tas Leaf'as mieste 100km, net ir su 80% batarke ikraunamas, tokiais orais kaip dabar, su sedyniu/vairo sildymu ir salono sildymu. Gal pas ta blogeri Leaf'as be silumos siurblio? "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o18s14$ho7$1@trimpas.omnitel.net... > ka reiskai kazkas? taigi pats blogo autorius cia raso. yra foto leafo > uzklijuoto su lipnia juosta. ir dar beveik visuose savo postuose apie savo > genialu sprendima ir rasojimo problema uzsimena. > > On 2016.11.25 09:52, Dainiushas wrote: >> man atrodo kažkas ten trolina forumjuką :D >> >> >> Vienam iš Nissan Leaf savininkų forumų radau paprastą ir, tikiuosi, tuo >> pačiu – genealų sprendimą. Jame siūloma tiesiog apriboti šviežio šalto >> oro patekimą į saloną. Taip sumažinamas temperatūrų skirtumas tarp >> salono oro ir iš lauko patenkančio oro, o mažesniam to oro kiekiui >> sušildyti reikia mažiau energijos. >> >> Uždėti priekines groteles kartonu, kaip tai darydavo mūsų tėvai – >> nebemadinga. Juo labiau, Nissan Leaf priekyje neturi tų grotelių, tad >> nėra ir ką uždenginėti. Oras į saloną patenka per kapoto viršuje >> esančias ertmes. >> >> Taigi, sprendimas kur kas solidesnis – lipnia skaidria juosta >> užklijuojamos oro patekimo ertmės. Idealiai užklijuoti nereikia, tad >> operacija visai nesudėtinga. Rezultatas atrodo maždaug taip: >> >> >> >> >> On 11/25/2016 9:16 AM, CodeC wrote: >>> man tai 'bloga' nuo tokiu blogu: >>> >>> http://www.100procentuelektrinis.lt/pasidaryk-pats/patobulinimai/nissan-leaf-stiklo-rasojimas/ >>> >>> >>> >>> ant kiek su galva turi buti negerai, kad persedus is 530d, lyginti >>> sanaudas, dziaugtis ekonomija, dziaugtis paciu leafu kibiriniu ir >>> vazinet su kazkokiu izdivonu, kuriam net ventiliacija lipniom juostom >>> uzklijuota, kad tik batarke iki namu datemptu. tai kaip jis vaziuoja >>> gatvej? ogi garantuotai prie gazo prisiliest bijo ir velkasi 40kmh epr >>> miesta su traukinuku is paskos. neduok dieve momentines kW sanaudos >>> virsys jo isikalbeta leistina riba. reiks ratukus kviesti ir nuplauks >>> visa menesio ekonomija... >>> >>> On 2016.11.24 14:26, Dovydas wrote: >>>> bloga raso vienas Leafo turetojas, gali pasiskaitinet >>>> >>>> http://www.100procentuelektrinis.lt/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/elektromobilio-nissan-leaf-kilometro-kaina-spalis/ >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "Aras" parašė naujienų news:o13mhn$2e9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Kadangi niekad nesusidūriau, tai neturiu supratimo: >>>> 1) kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km su elektromobiliu? >>>> 2) kokios yra elektromobilių einamosios eksploatacijos išlaidos? >>>> - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)? >>>> - dirželiai (je yra, tai kas kiek km)? >>>> - kažkas kito, ką reikia keisti tam tikrais periodais (metų >>>> laikotarpyje)? >>>> >>>> Tokie dalykai, kaip padangos, stabdžių kaladėlės, langų skysčiai, tai, >>>> ko gero, kaip ir tradicinei mašinai? >>>> >>>> Arba trumpai - ar verta iš ekonominės pusės keisti į elektrinę mašiną? >>>> Nenaują. Per mėnesį mieste bus nuvažiuojama 1000 (+/-100) km. Toliau, >>>> kaip 80 km be įkrovimo nevažiuojama. >>> >> >