Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-11-25 10:43:34
Nu tai dalbajobas ten biski tas rasytojas :) paklausiau draugelio vakar - 
niekas jam nei rasoja, nei jokiom nesamonem uzsiiminet reikia. Iseda ir 
vaziuoja, tiek ziniu. Myzt i bata, kad sildymas sumaizns atstuma 10km ir del 
to klijuot lipucka oro paemima, ar vazinet atidarytais langais, kaip senam 
zape - cia problemu su galva iliustracija ir tiek :) Ir nuvaziuoja tas 
Leaf'as mieste 100km, net ir su 80% batarke ikraunamas, tokiais orais kaip 
dabar, su sedyniu/vairo sildymu ir salono sildymu. Gal pas ta blogeri 
Leaf'as be silumos siurblio?

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o18s14$ho7$1@trimpas.omnitel.net...
> ka reiskai kazkas? taigi pats blogo autorius cia raso. yra foto leafo 
> uzklijuoto su lipnia juosta. ir dar beveik visuose savo postuose apie savo 
> genialu sprendima ir rasojimo problema uzsimena.
>
> On 2016.11.25 09:52, Dainiushas wrote:
>> man atrodo kažkas ten trolina forumjuką :D
>>
>>
>> Vienam iš Nissan Leaf savininkų forumų radau paprastą ir, tikiuosi, tuo
>> pačiu – genealų sprendimą. Jame siūloma tiesiog apriboti šviežio šalto
>> oro patekimą į saloną. Taip sumažinamas temperatūrų skirtumas tarp
>> salono oro ir iš lauko patenkančio oro, o mažesniam to oro kiekiui
>> sušildyti reikia mažiau energijos.
>>
>> Uždėti priekines groteles kartonu, kaip tai darydavo mūsų tėvai –
>> nebemadinga. Juo labiau, Nissan Leaf priekyje neturi tų grotelių, tad
>> nėra ir ką uždenginėti. Oras į saloną patenka per kapoto viršuje
>> esančias ertmes.
>>
>> Taigi, sprendimas kur kas solidesnis – lipnia skaidria juosta
>> užklijuojamos oro patekimo ertmės. Idealiai užklijuoti nereikia, tad
>> operacija visai nesudėtinga. Rezultatas atrodo maždaug taip:
>>
>>
>>
>>
>> On 11/25/2016 9:16 AM, CodeC wrote:
>>> man tai 'bloga' nuo tokiu blogu:
>>>
>>> http://www.100procentuelektrinis.lt/pasidaryk-pats/patobulinimai/nissan-leaf-stiklo-rasojimas/
>>>
>>>
>>>
>>> ant kiek su galva turi buti negerai, kad persedus is 530d, lyginti
>>> sanaudas, dziaugtis ekonomija, dziaugtis paciu leafu kibiriniu ir
>>> vazinet su kazkokiu izdivonu, kuriam net ventiliacija lipniom juostom
>>> uzklijuota, kad tik batarke iki namu datemptu. tai kaip jis vaziuoja
>>> gatvej? ogi garantuotai prie gazo prisiliest bijo ir velkasi 40kmh epr
>>> miesta su traukinuku is paskos. neduok dieve momentines kW sanaudos
>>> virsys jo isikalbeta leistina riba. reiks ratukus kviesti ir nuplauks
>>> visa menesio ekonomija...
>>>
>>> On 2016.11.24 14:26, Dovydas wrote:
>>>> bloga raso vienas Leafo turetojas, gali pasiskaitinet
>>>>
>>>> http://www.100procentuelektrinis.lt/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/elektromobilio-nissan-leaf-kilometro-kaina-spalis/
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Aras"  parašė naujienų news:o13mhn$2e9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Kadangi niekad nesusidūriau, tai neturiu supratimo:
>>>> 1) kiek kainuoja nuvažiuoti 100 km su elektromobiliu?
>>>> 2) kokios yra elektromobilių einamosios eksploatacijos išlaidos?
>>>> - tepalai (jei yra, tai kas kiek km)?
>>>> - dirželiai (je yra, tai kas kiek km)?
>>>> - kažkas kito, ką reikia keisti tam tikrais periodais (metų
>>>> laikotarpyje)?
>>>>
>>>> Tokie dalykai, kaip padangos, stabdžių kaladėlės, langų skysčiai, tai,
>>>> ko gero, kaip ir tradicinei mašinai?
>>>>
>>>> Arba trumpai - ar verta iš ekonominės pusės keisti į elektrinę mašiną?
>>>> Nenaują. Per mėnesį mieste bus nuvažiuojama 1000 (+/-100) km. Toliau,
>>>> kaip 80 km be įkrovimo nevažiuojama.
>>>
>>
>