kaina? 200km lietuvoj ziema? tikrai tikrai? apskritai, tie 200km realus ar popieriniai? nes pas leaf'a tai irgi popieriuj 200km. galiausiai, jei jau dziaugiesi 7s, kiek taip vaziuojant nuvaziuos? 50km temps? ar vel vilksies kaip 0.7 matizas ir dziaugsies gera masina, nes iki namu davaziavai? siaip, as suprantu, kad teoriskai galima daug ka padaryt, prikrauti tona batareiku, ir davaziuok iki maskvos. bet kalba tai apie paramtru VISUMA, kuria uz konkrecia kaina perka placioji visuome arba slapiai sapnuoja pavieniai entuziastai is 530 persede. On 2016.11.25 15:29, Dainiushas wrote: > o tu paimk i3. pyst tai 200km range'as, pyst tau 7s iki 100km/h. Ką ne > progresas? > > On 11/25/2016 3:26 PM, CodeC wrote: >> kaip pasakysi. >> paliekam 195x ramybej. paliekam net 1990 ramybej, nes tuoj pasakysi, kad >> licio batarkiu dar tada 'nebuvo'. >> apsiribojam leaf'u. gaminamas ne pirmus metus ir kaip surpantu pagristai >> tikiuosi, tobulinamas. pakomentuosi, kaip is esmes pasikeite sitie trys >> mineti kriterijai butent sitame modelyje nuo jo gamybos pradzios ir kas >> tau leidzia teigti ir palaikyti taip teigiancius, kad elektromobiliai >> 'tuoj tuoj' pakeis benzininius. ivardink esmini progresa butent sitame >> siaurame vieno modelio kontekste bent jau. skaiciais, procentais. nes >> kolkas visi sitie 'pazadai' tai ant oro pakabinti, 'is nieko i viska >> visaj tuoj pat'. ir taip jau varo ne viena desimtmeti, jei nezinojai ir >> negirdejai. bent minimaliai sukonkretink ta 'tuoj tuoj', o as tau pazadu >> po savaitgalio papastinti pora idomiu faktu apie elektromobilius, nes >> nors ir esu skeptikas, bet ta tema domiuosi. >> >> On 2016.11.25 15:13, quercus wrote: >>> Tu čia labai toli šovei. Turint galvoj, kad prieš 10-15 metų nelabai >>> tebuvo elektromobilių, nei infrastruktūros, tai reikėtų nuo ten ir >>> pradėti. >>> >>> Su dešimtmečių ataskaitom ir grafikėliais labai nesidraskyk, čia man ne >>> koks bakalaurinis. Jei sumokėsi už savaitės researcha, tai galėsiu ir >>> tuos grafikėlius nupiešti. >>> >>> O šiaip, 195x tebuvo tik elektriniai forkliftai ir kokie nors >>> mini-vilkikai darbui gamybinėse patalpose. Naudojo švino rūgštinius arba >>> geležies šarminius akumuliatorius. >>> Naudoti tokias technologijas automobiliuose nebuvo prasmės ir reikalo, >>> nors pavienių eksperimentų būta. >>> >>> Bet palik tuos 1950 ramybėj. Kad jau esi toks žingeidus, tai tau Google >>> į rankas. Pasidomėk kaip elektrinės technologijos keitėsi nuo 1990 iki >>> dabar. Tada pakalbėsim apie progresą ar jo nebuvimą. >>> >>> q. >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> On 25/11/16 12:44, CodeC wrote: >>>> On 2016.11.25 14:36, quercus wrote: >>>>> On 25/11/16 12:35, CodeC wrote: >>>>>> On 2016.11.25 14:32, quercus wrote: >>>>>> >>>>>>> visom baterijom pradės tobulėt labai sparčiai. Ir tai jau vyksta. >>>>>> >>>>>> pvz? >>>>> >>>>> Kokio tu nori pavyzdžio? Kaip pradės tobulėt? Ar kad tai jau vyksta? >>>> >>>> realaus. kaip pasikeite elektromobilis siais atzvilgiais: >>>> >>>> * santykine kaina, lyginant su tos pacios klases auto su vidaus degimo >>>> varikliais. israiska procentais. >>>> * nuvaziuojamu atstumu viena ikrova. israiska kilometrais. >>>> * ilgaamziskumu. galima apsiriboti baterijos. israiska metais IR ridos >>>> kilometrais >>>> >>>> visus tris prasom bent kas 10 metu intervalais nuo tarkim kokiu 1950, >>>> kad galima butu bent kakzoki grafikeli nupiesti ir kazka burti apie >>>> ateity. >>>> >>>> tik prasom ne kazkokius vienetinius prototipus i eteri kisti, o >>>> serijinius visuomenei skirtus modelius komentuoti. >>>> >>>>> >>>>> q. >>>> >>> >> >