Nemegstu, kai uz mane nusprendziama, ko man reikia ir ko ne. Jei tai butu pasirenkama fycia, tada ok, kiekvienas pasirenka kaip jam geriau. Siuo atveju jau nuspresta, kad rankinis turi junginetis pats. Tavo norai ir poreikiai niekam neidomus. Tas pats su pypsalu, kai raktas paliktas degime ir atidarai vairuotojo duris. Teoriskai och kaip zajabys, o praktiskai as laikau rakta degime pastoviai (masina nerakinama), ir mane ta fycia uzpisa. Atjungti paprastuoju budu neina. Vokieciai yra atkapste, kurioj ten fiskej ka nutraukti, bet argi taip turetu buti valdomas tas dalykas? Masina gi kompas, padarytu setup'a - prisijungei, susikonfigurinai kaip nori ir turi. Bet bybi bybi... Uztat seni modeliai yra just masina. Darai ka nori ir kaip nori, ir galu gale vis vien nuvaziuoji ten kur reikia. Man taip patinka. Man ir elementarus tulikas be elektronikos patinka... "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:o1c9ri$4ei$2@trimpas.omnitel.net... > kame ten u˛pisimas? > > On 11/26/2016 5:17 PM, Sail wrote: >> Va va, dar vienas uzpisantis dalykas - masina pati trauko rankini! >> >> O kam ji reikia tampyt kasdien po keliolika kartu? Pastatai ant begio ir >> ramu. >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:o1c65l$31t$1@trimpas.omnitel.net... >>> užtai rankinio nereikia tampyt kasdien po keliolika kartų. o kalades >>> keiti >>> kas kelis metus >>> >>> On 11/26/2016 4:21 PM, Sail wrote: >>>> , butina prisijungti prie ecu kad galetum sukisti cilindriukus >>>> atgal. Nx tokie navarotai. >>> >> >> >