Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-29 09:17:52
nu o tai jei tavo dyzelis pradės 15 srėbt, tai kur kreipsies? :)

dėl kablio tai bbž, neįsivaizduoju. kaip ir tai kam jo ant to leaf'o 
gali reikt :)

n 11/29/2016 9:10 AM, CodeC wrote:
> su salyga, kad tikrai panasios sanaudos ir kazkas pasubsidijuoja iki
> 'normalios' auto kainos, tai gal grynai ekonomine nauda kazkokia ir
> atsiranda. uztenka subsidijas nuimti ir vsio, monkes biznis is karto.
> cia jau susitaikant, kad praktiskai nera is ko rinktis. imi pamirses
> visus patinka/nepatinka, nes sutaupysi keleta euru per menesi. cia
> reikia labai jau nisini pirkeja rasti, kuris pirkdamas nauja masina, kas
> bet kuriuo atveju nera pigu, gilintusi iki tokio lygio taupymo su
> praktiskai jokios garantijos, kad taip tikrai bus. garantinis to priuso
> nepriims, jeigu jis prades 10 mieste sriobt, sakys vaziuot nemoki.
>
> p.s. toks niuansas kaip kablys ant priusu legalus? nes kiek zinau ant
> lyfu visokiu tai ne. cia dar viens
>
> On 2016.11.28 20:17, Dainiushas wrote:
>> nu tai kažkas rašė, Vilniuje per šalčius kamščius IKI 8/100
>>
>> tai skaitau labai neblogai, ne toks ir mažas automobilis su automatine
>> transmisija. ir jokio dyzelinio briedo
>>
>> 11/28/2016 8:02 PM, KEdas rašė:
>>> O galima sužinoti kas tuose Priusuose yra taip gerai, kad juos verta
>>> pirkti?
>>> Kiek pamenu, labiausiai juose kliuvo faktas, kad ekonomijos ten nelabai
>>> atsiranda, o elektra jame labiau primena pardavimų vadybininko
>>> pageidavimų pildymą nei realią naudą vartotojui.
>>>
>>>
>