nu o tai jei tavo dyzelis pradės 15 srėbt, tai kur kreipsies? :) dėl kablio tai bbž, neįsivaizduoju. kaip ir tai kam jo ant to leaf'o gali reikt :) n 11/29/2016 9:10 AM, CodeC wrote: > su salyga, kad tikrai panasios sanaudos ir kazkas pasubsidijuoja iki > 'normalios' auto kainos, tai gal grynai ekonomine nauda kazkokia ir > atsiranda. uztenka subsidijas nuimti ir vsio, monkes biznis is karto. > cia jau susitaikant, kad praktiskai nera is ko rinktis. imi pamirses > visus patinka/nepatinka, nes sutaupysi keleta euru per menesi. cia > reikia labai jau nisini pirkeja rasti, kuris pirkdamas nauja masina, kas > bet kuriuo atveju nera pigu, gilintusi iki tokio lygio taupymo su > praktiskai jokios garantijos, kad taip tikrai bus. garantinis to priuso > nepriims, jeigu jis prades 10 mieste sriobt, sakys vaziuot nemoki. > > p.s. toks niuansas kaip kablys ant priusu legalus? nes kiek zinau ant > lyfu visokiu tai ne. cia dar viens > > On 2016.11.28 20:17, Dainiushas wrote: >> nu tai kažkas rašė, Vilniuje per šalčius kamščius IKI 8/100 >> >> tai skaitau labai neblogai, ne toks ir mažas automobilis su automatine >> transmisija. ir jokio dyzelinio briedo >> >> 11/28/2016 8:02 PM, KEdas rašė: >>> O galima sužinoti kas tuose Priusuose yra taip gerai, kad juos verta >>> pirkti? >>> Kiek pamenu, labiausiai juose kliuvo faktas, kad ekonomijos ten nelabai >>> atsiranda, o elektra jame labiau primena pardavimų vadybininko >>> pageidavimų pildymą nei realią naudą vartotojui. >>> >>> >