Tema: Re: Elektromobilio eksploatacijos islaidos
Autorius: CodeC
Data: 2016-11-24 10:57:26
wow, bingo!!! dabar pats supranti, kokioj gilioj siknoj vis dar sedi 
bateriju technologijos? kai klausimas tik apie smarfono cele, tai 
realiai px. kai klausimas apie masini transporta, tai jau utopija.
uzsirasyk ir pasiskaityk po 20 metu.

On 2016.11.24 10:55, Dainiushas wrote:
> per pusę metų? Pats supranti, kad toks akumuliatorius nei kam aktualus
> nei kam įdomus.
>
> pasižiūrėk kas ten gaunasi prie 3.7V
>
> http://www.ibt-power.com/bkencel/Graphs/LiIonChargeGph.JPG
>
>
>
> On 11/24/2016 10:50 AM, CodeC wrote:
>> cia tu nori. nei vienas akumas nera 'padarytas' su 4.2 V itampa. yra
>> 3.7, 3.8, 3.2. Tie 4.2V yra akumo zudymas, norint ji greiciau pakrauti.
>> krauk 3.7V apribojes, srove tekes i akuma tol, kol pasieks nominalia
>> itampa. LETAI.
>>
>> On 2016.11.24 10:46, Dainiushas wrote:
>>> tu vėl nori "prasileist", kaip jau ne kartą buvo.
>>>
>>> Jei akumas padarytas su 4.2V įtampa, kokia prasmė išsipisinėt ir bandyt
>>> jį ĮKRAUT įtampa, kuri jam yra nominali? Taigi bet kuriuo atveju
>>> įkroviklis turi ją viršyt, kad srovė tekėtų Į akumuliatorių.
>>>
>>> On 11/24/2016 10:43 AM, CodeC wrote:
>>>> sesk du. ir nedraskyk akiu :)
>>>>
>>>> On 2016.11.24 10:42, Dainiushas wrote:
>>>>> ką reiškia apribojęs 3.7V? Niekad nepakrausi. NIEKADA
>>>>>
>>>>> On 11/24/2016 10:38 AM, CodeC wrote:
>>>>>> tiktai? 4.2V kas? pakrauk akuma 3.7V apribojes, papasakok kiek laiko
>>>>>> krovei.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>